Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 481 ggr
Wand
2012-09-29 13:15

Hejhå

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hallojsansa mus iFokusare!! Jag blev så glatt välkomnad tillbaka av Grodan då jag skrev igår att jag kände för att skriva några få rader och hälsa på er alla. Kyss

Då jag har mått så dåligt de senaste månaderna så har iFokus fått ligga på is, men nu när allt börjar bli lite lättare om hjärtat så kikar jag gärna in här hos mössen då det ju är den bästa iFokus-sidan! Flört

Min sista mus dog av en tumör i buken vid ca 1,5-års ålder och nu är jag muslös. Har inte skaffat några fler men saknad och längtad ligger mig om hjärtat HEEEEEEEEEEELA tiden. Nu har jag flyttat hem till min faster så några möss kommer jag inte få ha än på ett tag, men då studenten är genomförd och jag lyckats finna mig en egen liten lägenhet så kommer mössen tillbaka. De är ju bara FÖR fantastiska!

Skulle vilja be er om att posta några söta bilder på era möss så jag får något fint att se på idag. Oskyldig

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Annons:
Magda
2012-09-29 14:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

stort välkommen tillbaka Skrattande

Grodan
2012-09-29 15:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Är så glad att se dig vännen och att ditt liv börjar reda upp sig.

Jag kan faktiskt inte tänka mig att du skulle kunna leva utan möss, utan att du så fort du kan kommer att skaffa några nya. Jag har sällan skådat en sådan kärlek till de små djuren som du har.Kyss


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

ajanki
2012-09-29 15:13
Wand
2012-09-29 18:59
#4

Tack, tack och tack hörrni! Kyss

Näe, ska jag vara ärlig så saknar jag nog mössen mer än något djur jag någonsin haft - och då har jag ändå precis lämnat bort min hund och tvingats lämna tillbaka provkatt pga allergi. 

Mössen SKA tillbaka sååååååååå fort jag bara kan, inte tusan tänker jag ha ett muslöst hem inte.

Dunderfina småglin ni postade också. KyssKyssKyss

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Upp till toppen
Annons: