Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner

S Taggmössungar Honor (1/10)

2012-10-01 00:06 #0 av: KråkansFåglar

Nu finns det några taggmöss honor som är redo att flytta hemifrån!

Taggmöss är väldigt trevliga och intressanta möss, de är väldigt aktiva små krabater som använder all yta/unredning de får. klättrar hoppar bygger bon. 

Väldigt  härliga att härliga att hålla!

Till er som aldrig hållt på med taggmöss förut, TESTA! De kommer förföra er!

finns i borås men transporter löser sig alltid :)

Mvh ida

Anmäl
2012-10-02 00:00 #1 av: KråkansFåglar

bild :)

Anmäl
2012-10-08 21:55 #2 av: Nazuna

Hej, har du ännu några taggmus honor? I vilka ålder är de nu?

Jag bor i Finland, nära Åbo, men jag och min mamma+syster är på väg till "en dag i Stockholm" -kryssningen nästa ti 16.10. då vi är hela dagen där. Skulle det vara möjligt att köpa 2 st unga honor från dig om du skulle ta dessa till Stockholm, gärna nära hamnet? Vad är prisen?

Tack! Skicka helst e-mail; sakuran @ hiiret.fi :)

Anmäl
2012-10-09 01:00 #3 av: Wand

Men åååh så granna! :*

Nothing in this world worth having comes easy.

Anmäl
2012-10-09 01:21 #4 av: Lamina

Måste fråga, är taggmöss verkligen taggiga? Alltså, kan man sticka sig på deras taggar? Oskyldig

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Anmäl
2012-10-13 15:55 #5 av: KråkansFåglar

Som det ser ut nu har allablivit bokade! Men det kommer snart fler ungar! :)

Och ja tagg möss är taggiga på rumpan! ;)

Anmäl
2013-02-06 22:53 #6 av: natal mannen

pris?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.