Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Filmer

Mums!

2012-10-02 15:12 #0 av: OliviaK

Mina möss har fått prova på lite levande föda... Verkar ganska populärt Tungan ute

Anmäl
2012-10-02 15:18 #1 av: ajanki

Hi, hi ja, det verkar väldigt populärt!! Rolig film!! Men jag satt och gjorde grimaser hela tidenTungan uteär inte så förtjust i såna där slemmisar...

Anmäl
2012-10-02 15:19 #2 av: Velinga1984

Jag avskyr zophorbas, och vill inte ge det till mina men däremot dina hyllor. Hur har du fått upp dom där? Skrattande

Anmäl
2012-10-02 15:37 #3 av: OliviaK

#1 Tack Glad Hehe ja lite äckliga är dom allt.

#2 Köpte buren så från gnagarboden. Det är den här: http://www.gnagarboden.se/smadjursterrariumgiant-p-513-c-298.aspx

Men dom verkar bara vara ditsatta med rikligt med silikon, så det bör gå att göra själv också Glad

Anmäl
2012-10-02 16:34 #4 av: [fuzzygirl21]

kan möss äta sånt ?? det visste inte jag :S

Anmäl
2012-10-02 16:57 #5 av: Lamina

Jag har själv funderat på att köpa sånt till mina små. Men jag vågar inte riktigt ta det på bussen, så det har inte blivit av än. Men dom ser ju verkligen ut att njuta av det!

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Anmäl
2012-10-02 19:29 #6 av: AMITOLA

Slemmisar är mina musars favorit hittills! Dem mumsar som om det vore julafton.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.