Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Bur, strö, inredning & tillbehör

Burbyggare

2012-10-04 14:50 #0 av: Grodan

Jag har länge velat ha burar som är byggda av glas/plexiglas, nät och aluminiumprofiler, men inte hittat några som bygger sådana förns nyligen.

Flexipet bygger burar/moduler till alla slags djur, även möss. Tydligen skall det finnas nyare foton på gnagarmoduler än de som finns på hemsidan.

I a f så undrar jag om ni känner till flera företag som bygger sådana här burar/moduler. Så att man kan jämföra pris. Det är nämligen rätt kostsamma saker...

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2012-10-04 15:11 #1 av: Lamina

Ugh, undrar jag vad detdär skulle gå på. :o

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Anmäl
2012-10-04 15:19 #2 av: Grodan

#1 Beror på material och design.

Ju mer jobb det innebär för byggarna ju dyrare blir det förstås.

Anmäl
2012-10-05 23:10 #3 av: Grodan

Gah, så fina burar: http://www.ottenpetcages.com/nl/dept_135.html

Anmäl
2012-10-06 00:16 #4 av: Wand

Jag skulle vilja ha en bur med aluminiumsidor och glasframsida med skjutdörrar som är upphöjda på en list för att inte bottenmaterial ska flyga ut när man öppnar, och så ett nättak med jättesmå, fina maskor. Åh. En stor jävel, 80-90 cm lång eller något. Vore drömmen för framtida möss. Kyss

Nothing in this world worth having comes easy.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.