Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Fikarummet! (OT)

Jula tomten

2012-10-26 22:09 #0 av: Grodan

...

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2012-10-26 22:18 #1 av: Littlem

Haha så sjukt söt!  Var den dyr?  Men Grodan är det du som skrattar i bakgrunden? :P Kunde inte hålla mig utan började tokfnissa för mig själv ;)

Anmäl
2012-10-27 10:16 #2 av: ariama

Ditt skratt, Grodan, är verkligen härligt underbart smittande Kyss Blev på riktigt gott humör denna morgon, tack!

PS tomten med mössen var söt, men ditt goa skratt var höjdpunkten!!

Anmäl
2012-10-27 11:24 #3 av: ales

Tack från mig också Grodan, du är bara så härlig & skrattar du så skrattar jag :D Kyss Den va faktiskt rolig Jula tomten :D

Anmäl
2012-10-27 15:23 #4 av: ajanki

Underbart!! Både ditt skratt och tomtenSkrattande

Anmäl
2012-10-27 17:06 #5 av: Lussie

Vart hittar man den tomten? :D

Anmäl
2012-10-27 18:53 #6 av: Mice

haha ditt skratt är så roligt :3

Anmäl
2012-10-27 19:57 #7 av: Grodan

Tack raringar Kyss

LOL... jag dog verkligen av skratt när jag fann den här tomten på Jula.

När jag spelade in så försökte jag hålla mig för skratt, dessutom var mina bronker/luftrör helt paj... Därför låter det lite konstigt...

Tomten kostar 199 kr och finns på JULA. Jag köpte den inte, men har tänkt på den hela dagen...

LÄNK

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2012-10-27 21:15 #8 av: Lussie

Jag bara MÅSTE ha den! ;)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.