Annons:
Etikettfotografier
Läst 627 ggr
Lamina
2012-11-10 01:43

Tänkte bara visa...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sakerna jag fått hem till mössen nu i veckan. Inget särskilt egentligen. Men jag är på fotohumör, och då måste man ju visa bilderna för någon också. Flört

Sen gillar jag osten så mycket, så jag ville skryta lite om den. Det är egentligen en kattleksak, men tycker den passar så perfekt i musburarna. Jag hade en tidigare som blev gnagd ner till oigenkännlighet. Men nu har jag äntligen lyckats tjata till mig en ny från morsan.

Utöver det så har jag fått hem en tunnel och en hängmatta som jag vann på aktion här på mus. Vet inte vem som har gjort dom, men måste säga att jag verkligen älskar dom. Jag vill ha fler av dom!

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Annons:
Lamina
2012-11-10 01:47
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Sen måste jag ju visa dom söta fuzzpojkarna jag fick hem från L8sson i Söndags. Skulle ju egentligen inte ha några fler pojkar, men hur kan man säga nej till sånna sötnosar? Bilden är tagen när vi satt och väntade på tåget hem på Borlänge Central, och pojkarna var redigt reströtta. Längst fram ligger Gorm och brevid ligger Ivar och ser ut som han ber. Kyss

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

ajanki
2012-11-10 12:05
#2

Söta fuzzykillarKyssförstår att du inte kunde motstå dom!

Ser ut som ales tunnlar, jag har både tunnlar och hängmattor från henne och jag älskar dom!!

Vad är osten gjord av? Den ser spännande ut:)

Digitalis
2012-11-10 14:13
#3

Jag tror också att det är Ales! Måste nog ha en sån..

//frida

Lamina
2012-11-10 17:08
#4

Osten är gjord av någon form av väldigt hård kartong och tyg. Det är såntdär skräp som man får om man samlar streckkoder, i dethär fallet från Friskies. Jag ger inte mina katter sånt skräp, så jag får tjata lite på föräldrana istället. Obestämd

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

ales
2012-11-10 17:15
#5

Ja det är lilla jag som sytt hängmatta/tunnel & det är jätteroligt att höra att du tycker om dom & mössen också förhoppningsvis :)

Osten är ju en häftig leksak till mössen, mina skulle också älska den!

Grattis till dina nya sötnosar, underbart söta små troll!

ales
2012-11-10 17:19
#6

#2 Tack Kyss

#3 Kika in på hemsidan om du också vill ha en tunnel ;)

Annons:
jollycox
2012-11-11 11:01
#7

Så söta dom är i #1 :)

Den där kattleksaken finns på zooplus.dk.

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Grodan
2012-11-12 17:58
#8

Skrattande Bra att posten fungerade.

Jag glömde en siffra i postnumret nämligen… hihi


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

L8sson
2012-11-12 18:53
#9

Känns så bra med pojkarna hos dig :) Dom trivs säkert jätte bra! :D Saknar alla från IKEA kullen, de va så trevliga. 

Hur är det med möss och såna fleece hängmattor och tunnlar? Äter dom på de?

Lamina
2012-11-12 19:10
#10

#7 Tack! Skrattande

#9 Ja dom är ena riktiga underbaringar. Kyss Fast dom verkar tycka jag är skitläskig när jag kommer ovanifrån. Dom är van vid öppen bur, right? Det blir iaf bättre, så dom lär sig väl med tiden. :)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

L8sson
2012-11-12 19:48
#11

#10  :D 
Oj ja det hade jag inte tänkt på, ja de är vana att ha öppen bur så man kommer från sidan ja. Ja de vänjer sig nog :)

Upp till toppen
Annons: