Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Fotografier

min finaste snöflinga

2012-11-11 11:03 #0 av: alwaysBFF

Tänkte visa upp en av mina nya möss Skrattande

Min finaste Snöflinga <3

som även gått på dejt med Nougat :)

Anmäl
2012-11-11 11:12 #1 av: alwaysBFF

Här e hanen :)

(som kmr bli pappa till bebisarna )

Anmäl
2012-11-12 17:58 #2 av: Grodan

Hoppas allt går bra med dräktighet och sånt. Skrattande

Det är svårt att sälja möss, så var beredd på att du ev får behålla alla hanar ifall om du inte annonserar duktigt och/eller har kompisar som vill ha. Speciellt svårt är det att sälja hanar.

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2012-11-12 18:00 #3 av: Minoth

Skulle du inte göra dig av med alla möss pga allergi?

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Anmäl
2012-11-13 09:06 #4 av: alwaysBFF

#2 yes Skrattande jo jag vet men det blir bara trevligt med lite fler möss här hemma Skrattande

#3 som jag skrev tidigare om du missat det så va det spånet min far va allergisk mot , nu har vi bytt till "toa pellets" eller vade det heter ^^  och det fungerar bra och han känner inte av ngt Skrattande

Anmäl
2012-11-13 09:09 #5 av: alwaysBFF

nu börjar bebisarna växa i magen Skrattande

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.