Bur, strö, inredning & tillbehör

Zoobutiker online som ej kräver signerat?

2012-11-22 17:56 #0 av: Tsunamis

Jo jag är ju inte allt för ofta hemma kl 12 på dagen och är inte superpigg på att hämta stora paket på posten när jag inte har bil. Så jag undrar om ni vet några zoobutiker på nätet som inte kräver signatur utan bara lämnar paketet vid dörren? Jag bor ju i hus och ett säkert område så det är inga problem för mig.

Gnagarboden gör det precis som Zoosajten(?)

Några mer?

MvH   SE-Tsunamis   hemsida   ~   email   ~   Facebook
Sajtvärd på Gerbiler ifokus

Anmäl
2012-11-22 17:57 #1 av: Fridaaaa

animail.se med :D

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2016-02-20 16:59 #2 av: Grodan

Några andra?

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2016-02-20 21:39 #3 av: denaesboz

Vetzoo.se kan man välja om paketet Bara ska lämnas utanför dörren eller inte ^.^

Anmäl
2016-02-21 18:15 #4 av: Tsunamis

Nu har jag flyttat från hus till lägenhet och hos ett skithyresbolag som inte ger ut portkod fast det finns en(!!!!!) så nu får jag vackert vara henna och beställa desto mer vid desto färre tillfällen...

Rabbit Royal från zoo.se är ändå ok för 15kg paket lämnar de på utlämningsstället. Men så fort det är minsta 20kg säck eller bal av chipsi måste jag vara hemma för att ta emot och har jag tur kan jag gissa dag på leveransen. I förra veckan köpte jag från Granngårdens webbshop en pall med säd och hampa vilket funkade jättebra, då smsade de ett datum och tid som man först var tvunget att bekräfta. 

Anmäl
2016-02-21 18:40 #5 av: Grodan

#4 Ah, Granngården har jag glömt... åker dit med bilen...

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2016-02-22 08:27 #6 av: KickiG

Jag brukar hänga en lapp på dörren där jag skrivit ungefär "Härmed ger jag  medgivande att paketen med koderna bla bla bla kan lämnas vid dörren ifall jag inte är hemma då leveransen sker. Med vänliga hälsningar, Underskrift Namnförtydligande, telefonnummer."

Härtills har det funkat fint.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Anmäl
2016-02-22 09:29 #7 av: Tsunamis

#6 om det vore så väl, här är porten rätt ute vid en traffikerad gata så i mitt fall skulle det inte funka och paketen skulle bli snodda.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.