Annons:
Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 1049 ggr
Tsunamis
11/22/12, 5:56 PM

Zoobutiker online som ej kräver signerat?

Jo jag är ju inte allt för ofta hemma kl 12 på dagen och är inte superpigg på att hämta stora paket på posten när jag inte har bil. Så jag undrar om ni vet några zoobutiker på nätet som inte kräver signatur utan bara lämnar paketet vid dörren? Jag bor ju i hus och ett säkert område så det är inga problem för mig.

Gnagarboden gör det precis som Zoosajten(?)

Några mer?

MvH  Tsunamis

Annons:
Fridaaaa
11/22/12, 5:57 PM
#1

animail.se med :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Grodan
2/20/16, 4:59 PM
#2

Några andra?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

denaesboz
2/20/16, 9:39 PM
#3

Vetzoo.se kan man välja om paketet Bara ska lämnas utanför dörren eller inte ^.^

Tsunamis
2/21/16, 6:15 PM
#4

Nu har jag flyttat från hus till lägenhet och hos ett skithyresbolag som inte ger ut portkod fast det finns en(!!!!!) så nu får jag vackert vara henna och beställa desto mer vid desto färre tillfällen…

Rabbit Royal från zoo.se är ändå ok för 15kg paket lämnar de på utlämningsstället. Men så fort det är minsta 20kg säck eller bal av chipsi måste jag vara hemma för att ta emot och har jag tur kan jag gissa dag på leveransen. I förra veckan köpte jag från Granngårdens webbshop en pall med säd och hampa vilket funkade jättebra, då smsade de ett datum och tid som man först var tvunget att bekräfta.

MvH  Tsunamis

Grodan
2/21/16, 6:40 PM
#5

#4 Ah, Granngården har jag glömt… åker dit med bilen…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

KickiG
2/22/16, 8:27 AM
#6

Jag brukar hänga en lapp på dörren där jag skrivit ungefär "Härmed ger jag  medgivande att paketen med koderna bla bla bla kan lämnas vid dörren ifall jag inte är hemma då leveransen sker. Med vänliga hälsningar, Underskrift Namnförtydligande, telefonnummer."

Härtills har det funkat fint.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Annons:
Tsunamis
2/22/16, 9:29 AM
#7

#6 om det vore så väl, här är porten rätt ute vid en traffikerad gata så i mitt fall skulle det inte funka och paketen skulle bli snodda.

MvH  Tsunamis

KickiG
2/22/16, 9:45 AM
#8

#7 Vet att det inte funkar för alla. När jag bodde i lägenhet gav jag portkoden och bodde i ett lugnt hus. Nu bor jag i villa, och paketen kan lämnas inne på verandan.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Upp till toppen
Annons: