Annons:
Etikettfotografier
Läst 576 ggr
Littlem
2012-12-21 23:18

Musjulbord!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja jag hade massa div rester i kylen så jag gjorde en rensning och bjöd mössen. Det var klart uppskattat!

En av nya tjejjerna var först med att kolla in vad jag bjöd på.

Annons:
Littlem
2012-12-21 23:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Sen kom nästa o kika. Ostpajen var klar favorit!

Littlem
2012-12-21 23:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

De tog en bit o sen gick de fort o gömde sig så ingen av polarna skulle sno deras godbitar ;)

Littlem
2012-12-21 23:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Mums mums!

ajanki
2012-12-22 08:32
#4

Åh, vad härligt det ser ut för dom och gottSkrattande

Jättefina bilder!!

StillaSinnet
2012-12-22 11:33
#5

Åh, kul grej! Knycker den till Råttor iFokus :D
Måste bara fixa till ett nytt julbord till dem först. De fick ett litet igår men mandelbiskvier, hela hasselnötter med skal, rå lövbiff, julost, brysselkål och risgrynsgröt. Några av mössen fick delar av detta de också. mandelbiskvier var poppis så klart för de är ju så söta. Tur det inte händer mer än en gång i deras liv, typ!

Men i morgon ska vi äta vårt eget julbord här och då lär de få båda Janson och ostkaka :)

Råttor ska visst inte ha griskött har jag hört. kan ha med trikiner att göra kanske? Någon som vet om det är samma för möss?

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Mice
2012-12-22 12:48
#6

Aww. Kyss

Annons:
Sync
2012-12-22 15:32
#7

Mina muslingar kommer få lite polskt julbord här om två dagar. ;) vi ska få se hur dom kommer att gilla det.. Hehe. Fina pluttar du har. :)

// Adam Cool
- Paraxona`s ~
Kolla gärna in Mus.ifokusHjärta

Littlem
2012-12-22 21:39
#8

Ja jag hittade ett gäng sånnadär små träbord på en second hand butik som jag köpte. Mössen gillar o boa under dem :)  Sen är det bra när man serverar lite kladdig mat.

Upp till toppen
Annons: