Annons:
Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 712 ggr
stinakkarlsson
2013-01-02 18:43

Hjälp, snälla. Måste kanske..

Jag har börjat fundera över en sak, nämligen att jag kanske inte kan ha kvar mina två möss(honor), mössen börjar vara ungefär ett halvår. Jag har en katt, och de går inte alls ihop. Sedan så tycker min familj att mössen luktar så mycket, jag städar buren varje dag, för dem börjar lukta på en gång. Jag är 13 år gammal, går skola från 07:45-16:00 ungefär, jag pluggar, tar hand om mina två hundar och min katt. Så jag har inte riktigt tiden med att ha mössen. Sen så är det inte bara det, utan jag är allergisk mot massvis av saker, men har klarat av mössen, men känner med tiden att det börjat klia i ögonen och halsen då jag är vid dem. Jag har inte pratat om att inte ha kvar mössen med mina föräldrar, för jag vet inte hur dem skulle reagera. Men om vi säger att ni skulle vara jag, hur skulle ni göra då?

Är det lätt att sälja två honor, med bur och tillbehör?

Och hur ska jag göra om jag inte får dem sålda om jag beslutar mig för att sälja dem?

Annons:
MMEB
2013-01-02 18:47
#1

I vilken stad bor du? Jag letar nämligen efter honor.
Jag tror inte det är så svårt att få dem sålda faktiskt. Jag har två honor och de luktar inte alls mycket. Det är inte så att du kanske har någon inredning i buren som har sugit åt sig kiss och sådant som gör att det luktar? T.ex. hus av trä.
Vad är det för bur du har? :)

PaaatyPalm
2013-01-02 18:49
#2

ang säljningen så är ju allt relativt.

Sen så hur jag skulle göra? Det verkar som att du redan har "bestämt" vad du vill, dvs att sälja honorna.

Jag personligen kan väll tycka att man ska kolla upp sånt INNAN ett köp, mössens lukt är ju ingen nyhet precis & definitivt inte tiden som dem kräver.

20 årig djurgalen moder* 

 Www.windsoropalm.weebly.com

[Iyen]
2013-01-02 19:09
#3