Annons:
Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 508 ggr
Mika-S
2013-01-20 11:47

Burfundering

Det är så att jag har en mushane på 4månader och jag är lite osäker hur han ska få bo. Först bodde Hannibal i ett öppet terrarium men därifrån hoppade han två gånger och hade några trevliga stunder ute i mitt rum. Så det fungerar inte med öppna burar. Just nu bor han i en miniduna och verkar inte ha några problem med det men jag tycker det känns för litet. Jag funderar på att köpa en multyduna till honom så han får mer plats men kommer han bli skyggare om han får bo så stort? Var tror ni han trivs bäst och är lyckligast? Miniduna mått: 55x37x27cm Multyduna mått: 71x46x31.5cm Han brukar få komma ut minst en halvtimme varje dag för att gosa och leka på ett bord. Han är ganska tam och älskar att ligga och mysa i handen men kommer inte så ofta upp självmant i handen från buren. Så vad tycker ni? Är det värt att köpa en Multyduna eller kan han lika gärna bo kvar i Minidunan?

Sajtvärd för Valp & unghund

Mvh Mika

Annons:
[Iyen]
2013-01-20 12:07
#1

Om jag hade haft pengarna så hade jag skaffat större. Ju större desto bättre- tycker jag.

Mika-S
2013-01-20 12:14
#2

#1 Jo, det är nog sant. Men tror du han kommer förbli lika tam i även den större buren? Här är det inte pengarna som är största problemet utan platsen. Det blir svårt att trycka in en större bur i vår lägenhet. :P

Sajtvärd för Valp & unghund

Mvh Mika

[Iyen]
2013-01-20 14:10
#3

#2 Ingen aning =)
Se om någon annan skriver något =)

Grodan
2013-01-20 21:22
#4

#2 Om han är tam och lyssnar på när du ropar på hans namn så gör inte en större bur honom "vild" eller otam.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: