Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Leksaker och aktivering

Nattkul

2013-02-04 00:59 #0 av: jossans

Hittade strimmlat papper och satte i en glasbur med godis i. Självklart var det bara kul tills man blev mätt och godiset var slut. Men alltid kul att ge han någonting nytt att pyssla med. Dock är han svår att få på bild men en glad kille var det i alla fall!

Anmäl
2013-02-04 22:58 #1 av: Josefineeklid

gulligt! Kyss

Anmäl
2013-02-05 08:37 #2 av: ajanki

Så kul för han!

Anmäl
2013-02-05 10:53 #3 av: jossans

Ja satt in med vanligt tidningspapper igår och nu hängar han där nästan hela tidenGlad

Anmäl
2013-02-07 21:04 #4 av: Grodan

Ja, papper är verkligen något man kan göra mycket skoj av.

I någon tråd har jag lite länkar till saker man kan göra med papper till mössen, men just nu hittar jag det inte...

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2013-02-07 21:53 #5 av: jossans

Ja det är ju det :) Gud vad han fixar med det där!
Det skulle jag vilja se, synd att du inte hittar det:/

Anmäl
2013-02-07 22:23 #6 av: Grodan

Hittade en tråd: 10 saker att göra med papper

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.