Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Filmer

vad för ljud och varför?!

2013-02-13 20:25 #0 av: Bumsibum

hej...!

Nu undrar jag va de är för ljud min lilla tös gör?
man hör de några gånger i filmen.. hon gör de alltid/ofta när man har henne uppe ibland mer ibland mindre (nu i filmen så lite mindre)
sen gör hon de i buren med... när hon är där med sina kompisar... (eller rättare  sagt i akvarium)... så nu undrar jag... är hon rädd,sjuk, nyfiken,myser hon?, osäker, stressad ja vad är de för ljud?
hon kan göra andra ljud med men mest detta.. alla mina andra möss är ganska tysta så därför jag undrar.. ... hoppas ni hör dom bara..

Anmäl
2013-02-13 20:34 #1 av: Grodan

Hör ett litet "rossel"-ljud i början. Det är dock så lite och inget hon gör hela tiden så du kan nog få bort det genom att mata på med nyttig mat.

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2013-02-13 20:34 #2 av: Grodan

dubbel

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2013-02-13 20:36 #3 av: Bumsibum

tack ska du ha.. ne de är inget hon gör hela tiden liksom kommer bara ibland! tack för ditt svar!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.