Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Mat och utfodring

Favoritmat/godis?

2013-02-19 23:34 #0 av: Ilya

Vad har era möss för favoritmat/godis?

Jag tänkte testa mig på klickerträningen med mössen om ett tag, när dom lärt känna mig bättre - och jag dom.

Men vet inte riktigt ännu vad dom verkligen ÄLSKAR.

Kan ju vara användbart att veta vad dom verkligen avgudar.. annars blir det lite svårt att lära dom något Skrattar

Anmäl
2013-02-20 09:17 #1 av: ajanki

Mina möss älskar valnötter!!

Anmäl
2013-02-20 10:07 #2 av: Josefineeklid

Solrosfrön är det bästa som finns tycker mina tjejer! 

Anmäl
2013-02-20 10:09 #3 av: Sync

#2 Mina med.. Men det måste man verkligen vara försiktig med. :) så att det inte blir för mycket :p

Anmäl
2013-02-20 10:16 #4 av: [AndreaPirlo92]

Jordnötssmör

Anmäl
2013-02-20 15:30 #5 av: Grodan

Jag vet inte vad som är absolut favorit. Smör, äggula, avokado, lax, mandel, groddar, solrosfrö mm är väl det som är favorit.

Jag har även märkt att några gillar vitaminpasta.Skrattar

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2013-02-20 18:07 #6 av: AMITOLA

Insektsfoder är deras absoluta favorit! (alltså sånt torkat som är till fåglar)
Och solrosfrön och jordnötter (naturella)
Det använder jag när jag klickertränar och det funkar utmärkt!
Trodde aldrig att det var dem sakerna som skulle vara deras favoriter, men dem gör allt för att få det!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.