Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 358 ggr
Sync
2013-03-06 22:28

LH-uppfödare? Kika hit!

Tjena! Undrade bara ifall det finns någon som föder upp LH? Riiiktigt LH. Inte en SH med enstaka långa hårstrån… Helst med färgen blue. Men det går bra andra också. Jag söker inte än, vill bara veta vem jag eventuellt ska kontakta senare någon gång. :)
Notera att jag kommer söka hona till avel! Bra linjer ska det vara. Jag vill helst ha LH eller texel (då jag kommer att avla fram texlar) i honans bakgrund. Det går bra att skriva i PM också.

// Adam Cool
- Paraxona`s ~
Kolla gärna in Mus.ifokusHjärta

Annons:
Grodan
2013-03-07 18:38
#1

Jag föder upp riktigt LH, men just nu har jag inte så många och de är inte superbra i pälsen. Det syns dock att de är LH!

Framåt sommaren har jag ev flera och kan börja jobba med pälskvalitet. Men jag skyndar inte. Hälsa och temperament är mkt viktigt och gör att avelsarbetet tar lång tid.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Sync
2013-03-07 19:10
#2

#1 I know. ;) Men jag kikar ändå runt. Jag vill ha många möjligheter liksom.. Jag söker inte endast på utseendet. Temperamentet är fortfarande på top.

// Adam Cool
- Paraxona`s ~
Kolla gärna in Mus.ifokusHjärta

Vattnadal
2013-03-07 23:16
#3

#2 Vad menar du är bra långhår då? Visa gärna ett foto, så jag vet vilka preferenser du har.😉

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Sync
2013-03-08 09:21
#4

#3 Bra långt och tät päls. Jag har inte egna bilder.. men jag vet att jag har gillat många morakullans, Grodans LH. :)

// Adam Cool
- Paraxona`s ~
Kolla gärna in Mus.ifokusHjärta

Upp till toppen
Annons: