Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Fikarummet! (OT)

misstooooolk !!!

2013-03-08 11:18 #0 av: nlinds

Satt och pratade med min mamma om min mus Theo, och så sa hon "ja men möss kan inte hålla tätt, dom kissar överallt hela tiden"

Och då sa jag "Ja men jag tvättar ju händerna efter jag tagit i musen"

mamma - "BHWWWAAAHAHAHAHAHA"

-.-

Anmäl
2013-03-08 11:39 #1 av: ajanki

He, he

Ja, här hemma duggar mus-skämten lite väl ofta från min man.....

Första gången jag var på en musutställning så ringde en kompis hem och frågade efter mig och fick svaret: hon är inte hemma, hon är i Stockholm och visar musen Pustar

Anmäl
2013-03-08 11:47 #2 av: nlinds

HAHAHAHAHAHHAHAA !!!!! jag dör XD !!! Ja herregud, mus-skämt är roliga Hjärta

Anmäl
2013-03-08 14:45 #3 av: Sync

Åhja... Jag är en sån som misstolkar ganska mycket.. men när det gäller mina möss så tänker jag inte alls på det. Folk skrattar när jag säger typ ''vänta, min mus har vaknat och vill leka'', ''Sitter med min mus i handen'', ''vill du se min mus?'', ''min mus naffsade på mina fingrar'', ''jag tränar min mus''...... osv. Pustar

Anmäl
2013-03-08 15:32 #4 av: [AndreaPirlo92]

Min pojkvän hade visat en bild för sin kompis och innan han visade den så sa han - titta, här är min tjej och musen.. blev ju misstolkning där direkt... Gapskrattarhaha

Anmäl
2013-03-08 15:49 #5 av: ariama

Det är lättare i Tyskland! Där kallas "våra personliga möss" inte för mus, utan för björn! Blir inte lika lätt missförstånd då.

Anmäl
2013-03-08 18:30 #6 av: nlinds

HAHAHAHAHHAHA jag dör på er allihopa <3 Gud vad roliga folk är xD :D Jag blir så glad :D

Anmäl
2013-03-08 18:34 #7 av: Grodan

#0 hm... jag kan ju tycka att mus luktar värre än mus och rekommenderar att man tvättar händerna mycket och länge med bra tvål... Lipar

#1 lol

Ja, efter några år blir det liiiiiiiiiiiiite tråkigt med skämten... men men...

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2013-03-08 18:37 #8 av: Minoth

jag har dragit till med " jag har en naken mus" där folk reagerat lite kul :P

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.