Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner

(K) Musflickor

2013-03-17 13:21 #0 av: Dynamics

Har nu kommit till stadiet där det känns som att jag behöver påökning här hemma! 

Letar efter tre elr två honor, helst ungar. Stamtavla eller reggade är inget krav på dessa, bor i Nordvästra Skåne (utan körkort) så kanske inte allt för långt bort så att transport kan ordnas! 

PMa gärna om du har några tjejer som skulle passa här :)

Anmäl
2013-03-17 13:27 #1 av: zickan

Jag har några engelska. Rödögd vita samt siames aby bärare och dålig aby. Både kullar bär satin. Finns i västerås. Men transport från sthlm brukar gå att fixa.
Inte reggade. Stam finns och de ska reggas så fort Kalle fixar buggen jag har på svemusreggsystem

Anmäl
2013-03-17 15:29 #2 av: Dynamics

#1 Låter spännande med Aby bärare, har själv fler abybärare här hemma! Har du några bilder på damerna?

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.