Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 496 ggr
VStromberg
2013-03-21 12:55

(S) Urmysiga fuzzypojkar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Försöker igen om någon vill ha dessa OTROLIGT sociala killar. Bor tillsammans i en öppen bur utan problem, kommer fram till kanten och klättrar upp på handen självmant när man går fram till buren =)
(Sweet Molly's) Mörten och Torsken (Tasken som han blir kallad här hemma;)) Födda den 24 Januari. För håriga för min avel. Stamtavla finns i minst 5 generationer och det ligger både Golden's och TAM's bakom.

Har inga problem att ha kvar dom här hemma, för de är verkligen supertrevliga, men vill erbjuda dem till någon som vill avla håriga, standardenliga fuzzys med bra temperament.
150kr/st eller båda för 200kr. Självklart registrerade i SVEMUS.

Skall ställas både i Villingsberg den 1/6 och i Alingsås den 6/7 om ingen köper dem innan, så vill man gosa med dem innan man bestämmer sig så finns det tillfälle att göra det då.:)

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

Annons:
vevve89
2013-03-21 16:10
#1

Det där är nog de första fuzzysarna som jag tycker är söta! Helt bedårande, ögonen är ju sååååå vackra! Jag får inte ha fler möss men hoppas du hittar ett hem till dom. =)

Har otroligt svårt för fuzzy.

VStromberg
2013-03-27 12:21
#2

Tingade!

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

Mirrorglace
2013-03-30 11:31
#3

åå vem tog dem? dom var ju bara för söta! hade vart intresserad annars…

❤️

VStromberg
2013-03-30 19:59
#4

De är sålda till connection. =) Finns en hane kvar här hemma annars om du är intresserad, kusin med dessa. Bor med sin pappa utan problem som också eventuellt kan flytta. Du kan ju PMa mig vid intresse :)

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

Upp till toppen
Annons: