Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner

2 myspojkar säljes

2013-04-01 17:21 #0 av: Mice

Jag känner att jag inte riktigt klarar av att ta hand om mina hanar längre, av personliga skäl som jag inte vill ta upp här. Det är inte direkt akutläge, så om jag inte hittar något bra hem får dom stanna. Men det är för deras bästa som jag inte vill ha kvar dom. Hoppas ni förstår och inte tycker att jag är en dålig musägare.

Stamtavla finns, de är bröder. De är ca 1,5 år. Den ena champagne och den andra choklad, båda tan. Den ena är lugn och mysig och den andra är ett riktigt bustroll. PM:a om du är intresserad eller vill veta mer. 

Anmäl
2013-04-01 17:31 #1 av: Rebornbabyn

Jag får tyvärr inte skaffa möss men har du bilder? Det kan vara kul att se! Var bor du föresten? :)

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Anmäl
2013-04-01 18:16 #2 av: Mice

#1 Glömde skriva det! Bor i närheten av Göteborg. :)

På bilden är det Theo.

Anmäl
2013-04-01 18:17 #3 av: Mice

Tommy. ♥

Anmäl
2013-04-01 18:21 #4 av: Lamina

Vart kommer dom ifrån? (Bara en undran)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Anmäl
2013-04-02 10:24 #5 av: Mice

#4 Algotgardens på ifokus. :)

Anmäl
2013-04-02 18:24 #6 av: Grodan

Hoppas du hittar något hem till dem.

Champagne Tan Hjärta

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl