Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Möss med djur och människor

Den som väntar på något gott!

2013-04-02 07:12 #0 av: Emmaslindh

Om en månad flyttar min första mus Torsten in och det spritter i fingrarna på mig! Berättar för alla om lilla Torsten och pysslar redan ihop saker han kommer ha i buren, sitter inne varje ledig stund och bara lär mig mer och mer om möss haha! Längtan är olidlig! :)

Anmäl
2013-04-02 09:19 #1 av: [cessi]

Så var det för mig också veckorna innan muslingarna skulle komma :D

Anmäl
2013-04-02 09:39 #2 av: Rebornbabyn

Grattis! :)

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Anmäl
2013-04-02 09:50 #3 av: Vildvittrans

Åh, älskar den känslan! Man är som ett litet barn sm väntar på att tomten ska komma på julafton hihi. Grattis till första musen!

Ps. Tycker känslan håller i sig även om det är 25:e musen eller hamstern eller vad man nu skaffar sig. Den dagen det inte känns något ska jag inte ha fler djur.

Anmäl
2013-04-02 13:04 #4 av: Emmaslindh

1# ja det är så härligt!
2# tack!! :)
3# ja varit lika vid alla mina hamsterköp, och känslan när man får komma och hämta! Helt otroligt :)

Anmäl
2013-04-02 14:24 #5 av: Lamina

Glad

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.