Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 279 ggr
[Random_Sweet]
4/2/13, 11:33 AM

Kissandet & Bajsandet..

Hej! 
Jag har tänkt på det här med att ha mössen på sig (på axeln t.ex..)
Nästan jämt när jag har mina möss på axeln eller någonting så kissar & bajsar dom, Och liksom.. Det är ju inte så mysigt att gå omkring och lukta mus-kiss :/

Hur gör ni? Kissar/Bajsar aldrig era möss på er när ni håller i dom eller så?

Kan man träna bort det? Eller finns det någon slags parfym eller någonting som ni brukar ha på ifall dom kissat på er?

Hittills har jag typ bara haft mössen på mig när jag typ ska duscha & byta kläder dagen efter.. haha, Är verkligen inte "rädd för att bli smutsig" eller så, Men just deras kiss luktar så skarpt :P

Annons:
[cessi]
4/2/13, 11:43 AM
#1

Har läst att möss kan kissa och bajsa på en om de är lite oroliga/inte riktigt tama. Mina har gjort det några gånger men jag tror att med mycket kärlek och tid så ska de nog sluta när de känner sig tryggare. Sen bajsar ju möss ganska ofta eftersom de har så hög ämnesomsättning så har du musen länge på axeln får du nog räkna med lite bajs och kiss ;)

[Random_Sweet]
4/2/13, 11:53 AM
#2

#1 Jo, Ja, Det vet jag :)
Men mina möss brukar själva hoppa upp i handen och sen springa upp på axeln, Och då borde dom väl inte vara så pass rädda? :/

[cessi]
4/2/13, 12:04 PM
#3

Nä, då beror det säkert på att de helt enkelt blir kiss och bajsnödiga efter en stund och måste göra ifrån sig :). Läste någonstans att man isf kan stoppa ner dem i buren eller toalådan när de är påväg att bajsa/kissa för att markera att det är där de ska göra sina behov. Det går ju dock ganska snabbt när de gör det…

[Random_Sweet]
4/2/13, 12:20 PM
#4

#3 Ja, Det skulle jag nog inte hinna med :/

Upp till toppen
Annons: