Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 362 ggr
Sync
2013-04-06 19:58

Transport. Skåne-Linköping

Hej allihopa. Ville meddela att jag ska åka tåg upp till Linköping den 25-28 Juni. Jag bor i Skåne/Blekinge. Jag åker från Sölvesborg i Blekinge, vidare till Hässleholm (tror jag) i Skåne och sedan upp mot Linköping. Vet inte riktigt vart det stannar på vägen. Hur som helst så kan jag hjälpa med transport upp till Linköping den 24/25 juni och sedan från Linköping till Skåne/Blekinge den 28 Juni. PM'a mig helst om ni skulle vara intresserade av min hjälp. :) Jag söker dessutom LH hona/honor. (Max två). Färgen spelar inte så stor roll.. Vill bara inte ha CP/mes/fawn (ry, dy). Fox går bra och tan kan jag gå med på. Det kan även vara tecknade. Går alltid att diskuteras. Min kompis ska dit den 25-26 Juni och kan ta med sig mössen från Göteborg, samt en kompis som kan kanske ta från Stockholm. :) Dock är det inte helt säkert att mina vänner kan ta med sig mössen! Söker även en hereford hona!! I lh/texel/astrex eller iaf en lh bärare! Det behöver inte vara svart hereford. Nu har jag minsann babblat. Hej!

// Adam Cool
- Paraxona`s ~
Kolla gärna in Mus.ifokusHjärta

Annons:
Upp till toppen
Annons: