Annons:
Etiketttävlingar
Läst 419 ggr
ajanki
2013-04-26 18:15

Rösta på Majmusen!

Mitt bidrag heter AC (AC Royal Roadster i stamtavlan) och är ur min första muskull som föddes 15 november 2012. Att sälja honom var en tanke i början, då han var den i kullen som kom sist fram och en skeptiskt avvaktande till skillnad från sina syskon som gärna klättrade upp i min hand för att vara först. Han var ärligt talat den jag var minst nöjd med men valde till slut att behålla honom då jag ville se hur det utvecklades. AC har lärt mig att inte döma ut en mus så tidigt för han har utvecklas till en charmerande kille ,som lät sig hanteras utav olika människor på årsmötet. Han söker min kontakt och pussas gärna om tillfälle ges. En lugn kille som gärna gosar ner sig i handen fast min 8 årige son ibland är extremt högljudd. En av mina många hjärtegull Hjärta

-------------------------------------------------------------------------------

Det här är min splashpojke Theo. Han är en underbart fin tammus som förtjänar lite uppmärksamhet av folket !
i början när jag fick honom och hans bror så var han den som sprang undan och gömde sig. Men ju mer jag arbetade med att försöka få han tam, desto mer växte hans tillit till mig och nu är han min lille gosse gris <3 han är den bästa musen som finns och jag älskar honom högst på jorden !

---------------------------------------------------------------------------------

Det här är Anngelika
Jag gillar inte att säga om att jag har favoriter hos mina möss.. men skulle jag behöva så skulle det bli hon.
Hon är såndär fantastisk mus. Även fler som har träffat henne har blivit kär i henne. Inte bara är hon så fin, men heeeelt underbar i temperamentet! Hon kommer alltid fram med sin burkompis Annika, nosar på min hand och hoppar upp direkt. Vad gör hon i min hand? Väntar på att jag ska sätta ansiktet emot henne, så hon kan få nosa och pussa mig. Sedan kan hon chilla i handen eller på axeln. I mina ögon är hon en sådan perfekt mus. Även fast hon är ''dålig dutch'' så är hon så fin fin. Älskar henne något helt otroligt. :) Hon ska även bli mamman till min första kull. Hjärta

---------------------------------------------------------------------------------

Nu har iofs denna bild visats i en annan tråd och bryter jag mot någon regel så är det fritt att plocka bort mitt bidrag.

Detta är min lilla tjej Penny som är min allra första mus. Hon flyttade hem till mig med sin syster för cirka 2 veckor sedan. Jag och Penny jobbar hårt dagligen på att lära känna varandra. Här tog hon första steget frivilligt ner i min hand. Detta är ett mycket speciellt ögonblick. 

Annons:
Sync
2013-04-26 23:04
#1

Fina pluttisar allihop. ^_^

// Adam Cool
- Paraxona`s ~
Kolla gärna in Mus.ifokusHjärta

Upp till toppen
Annons: