Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Fikarummet! (OT)

Man kan ju ändra sig...

2013-05-14 17:23 #0 av: Lottavo

När vi köpte vår första mus så sa sambon att han minsann aldrig mer skulle gå in i killarnas rum... Och usch o fy så äckliga de är... Lipar

Efter typ 2 veckor tyckte jag synd om lilla Snäckan som var alldeles ensam... så jag sa att vi skulle köpa en till... Skrattar Då hette det minsann att det var ok, om han fick döpa den... Och ni kan aldrig ana vem som snor mössen från vem som än har dem... Och gissa vem som står och hänger inne vid buren minst lika ofta som jag... Gapskrattar

Anmäl
2013-05-16 20:23 #1 av: Grodan

SkrattarUnderbart. Tycker din sambo att de luktar gott också?

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2013-05-16 20:28 #2 av: Lottavo

Varken eller tror jag. De är faktiskt ganska luktfria våra vänner....

Anmäl
2013-06-23 19:29 #3 av: Grodan

Vilken tur.

Gillar sådana här berättelser. Skrattar

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.