Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Genetik, färger, hårlag och teckningar

Färg/teckning

2013-05-20 22:05 #0 av: shandi

Hejsan :)

Här är mina små muslingar :) En pojke och två flickor, varav ena höggravid med pojken :)

Lite nyfiken på deras färger och teckningar. Själv är jag väldigt osäker nämligen och väldigt ny på det hela.. 

Dessutom, vad kan man vänta sig på blandningen mellan Pojken, (han heter så:)) och min gravida tjej :)

Förlåt för lite dåliga bilder :)

Anmäl
2013-05-20 22:08 #1 av: shandi

Pojken

Anmäl
2013-05-20 22:09 #2 av: shandi

Magen på ena flickan :)

Anmäl
2013-05-20 22:11 #3 av: shandi

Långöra :)

Anmäl
2013-05-20 22:57 #4 av: Grodan

Honan är Splash Pannfläcksberkshire... Hanen är Agouti/Silver Agouti Pannfläcksberkshire... Jag antar att det är det du får i kullen: PF Berkshire. Kanske något annat.

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2013-05-21 07:40 #5 av: shandi

Tack så mycket! :) Det kom 13 stycken småttingar idag :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.