Annons:
Etiketttävlingar
Läst 497 ggr
ajanki
2013-06-01 08:32

Julimusen

Posta bidrag - ladda upp foto och skriv berättelse om musen - i denna tråd till och med 25/6

Varje månad har vi en tävling: månadens mus. Medlemmar på mus-ifokus deltar genom att bifoga ett foto på sin mus samt skriver en personlig berättelse om den. Vid årets slut koras någon av månadsmössen till årets mus.

Regler:

  • Endast ett bidrag per person.
  • Välj ett foto som är minst >>>>800x600 pixlar<<<< - det vill säga inte för litet foto, då det blir svårt att bedöma och se små bilder. Större går bra då det skalas ner till 800x600.
  • Musarter som får delta: tammus, taggmus, natal, zebramus och pygmemus.
  • Flera möss får finnas på bilden men vi ser helst att det endast är en mus iFokus för att visa och berätta om denna speciella individ.
  • Personlig berättelse på minst 2 meningar eller 500 ord.
  • Månadens mus avgörs genom röstning av medlemmarna - denna vinner ära i all evighet

Erat bidrag lägger ni i den här tråden ända fram till den 25/6

(omröstning sker sedan endast till den sista i månaden)

Glöm inte den personliga berättelsen om din mus och lycka till!

Annons:
amandaerslid
2013-06-02 22:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Lisette 

Lisette kom till mig för några månader sedan. Fick välja mellan henne och en annan svart med tan hona. Men valde henne för har aldrig sett en sån fin mus, långhårig med satin och den färgen! 

Mamma blev också förälskad i henne så hon fick följa med hem. När hon kom hem till mig var hon dock osäker på människor, hon var rädd för mig. Men när jag sträckte ner handen till henne och visade att jag inte var farlig kom hon till slut. 

Hon visade fina framsteg och gick från klarhet till klarhet! 

Nu idag är hon jätte social, hon går tillsammans med en tös ifrån AlwaysBFF och sen en ifrån miss_björnbär (tror jag man skrev namnet?)

Lisette är en väldigt snäll tjej, social och trevlig i temperamentet. 

Men har en bit klar innan hon blir lika social som mina andra som verkligen klänger sig fast när man kommer med handen! hihi.

Kaninuppfödning av dvärgvädur & Dvärgvädurrex & även en liten musuppfödning! 

http://rorodalens.weebly.com/Förlägen



.

Grodan
2013-06-25 22:10
#2

Sista dagen idag


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: