Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner

Min mus hane rymmde:O

2013-06-03 19:11 #0 av: [Djur-Lina989]

Shit nu är det så att när jag kom hem va både hanen och de 2honorna på rymmen, hanen och den ena honan låg i garderoben och den andra honan låg i moronrocken :O så nu hoppas ja verkligen inte att dom va brunstiga ucsh...:(( 

Bara för ca 5dar sedan rymde han in till honan som har ungar..:(( men nu har jag säkrat buren extremt är bara så orolig att de ska bli dräktiga har ju inte precis räknat med 3kullar till:O 

Anmäl
2013-06-03 19:26 #1 av: Sync

Köp, sälj och efterlysning..? 

Men annars hoppas jag att du har tur och ingen hona blev dräktig. Tror inte han hann göra något dock. 

Anmäl
2013-06-03 20:25 #2 av: [Djur-Lina989]

Jag tog fel.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.