Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 893 ggr
[ruwster]
6/11/13, 1:49 PM

S** Korsning svensk och Engelsktypade bebisar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Nu är det dags att tinga våra fina musbebisar. De är födda den 3/6, och är alltså leveransklara den 8/7. 
Vi är ganska säkra på att bara en är en hane (Tyvärr då vi helst vill sälja dem i par), om så är fallet behåller vi hanen så han inte blir ensam.  Skickar med bilder på hela familjen och bilder på könen så kan ni hjälpa oss med könsbestämningen då man blir väldigt blind efter ett tag ;)

Ni får självklart träffa både mamman och pappan när ni ska bestämma er. 
Pris för en mus är 75kr, pris för två möss är 100kr.

OBS! Säljes endast till personer över 16år, annars måste målsman vara med vid köpet. 
Du som målsman för ett barn under 16år måste ha det klart för dig att det är DU som har huvudansvaret för djuret, inte ditt barn! Om du inte klarar av ansvaret kommer inte ditt barn att göra det heller.

SÄLJES EJ SOM REPTILMAT!

Pris kan diskuteras vid ett bra inflytande på köparen. 

Mamman är Svensktypad och pappan är Engelstypad.

Finns i Stockholm

Email: Jegod@live.se eller Reece.Gargini.co.uk

Annons:
[ruwster]
6/11/13, 2:01 PM
#1

Här är en länk med bilder på alla ungarna:
https://www.dropbox.com/sh/33xjfcvverttjz2/kobRmLq2_b

lol girl
6/11/13, 8:57 PM
#2

Jag är intresserad av hanen då jag har en annan hane som letar sällskap! :D

Mvh/ Filippa

Medarbetare på Vinthund

Vattnadal
6/11/13, 11:04 PM
#3

Det är väldigt svårt att få hanar att bo ihop. Att ha en hemma och köpa en till som sällskap är nog dödsdömt.

Hanar som avlats i många generationer på snällhet, där de trivs ihop, behöver inte heller gilla att bo med varandra, ens bröder, hela livet.

Jag har grupper med hanar, oftast är det då far med söner eller en grupp bröder. Har ibland satt ihop obesläktade unga hanar (alla då 4-6 v) men är alltid beredd att dela dem vid minsta tecken på osämja.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

[ruwster]
6/12/13, 8:40 AM
#4

Är mycket väl medveten om det, och precis som du håller jag dem bara besläktade, funkar det inte så funkar det inte, man kan tyvärr inte göra så mycket mer än så.

[ruwster]
6/12/13, 8:45 AM
#5

Oj nu förstår jag vad du menade vattenfall! Lol girl, det är precis som vattenfall ( och som alla säger), man kan tyvärr OFTAST inte sätta ihop hanar med varandra. Självklart handlar det om naturen och den har inga lagar, men det är inte värt att testa med två obesläktade speciellt med en svensk och en engelskkorsning som kommer vara äldre.

[ruwster]
6/12/13, 8:46 AM
#6

Ska stå större på slutet inte äldre ;)

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: