Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Genetik, färger, hårlag och teckningar

Tanfärgade möss

2013-07-03 17:09 #0 av: Sugar Mist

Hej!

Någon som vet på ett ungefär hur mycket en tanfärgad mus kan komma att kosta, inköpspriset då.

Beroende på priset så undrar jag även om någon kommer sälja tan-färgade möss i Alingsås 6/7? :) 

Både jag och mamma har fallit för färgen sååå (:

Medarbetare på Agility, Australian Shepherd och Vallhundar iFokus

Anmäl
2013-07-03 17:16 #1 av: [ChinHeart]1

Kostar som vilken annan mus som helst mus, ca 50-150kr! Finns säkert olika möss med tan på utställningen. Jag tycker också det är väldigt vackert.

Anmäl
2013-07-03 17:22 #2 av: Sugar Mist

#1 Super! (:

Anmäl
2013-07-03 17:24 #3 av: [Miss_björnbär]

Jag kommer kanske ha några svarta tan pojkar och flickor. Vill bara utvärdera om de är redo att lämna hemmet.
De kostar precis som vanliga möss :)

Anmäl
2013-07-03 17:25 #4 av: Grodan

Tror någon har en kull med Black Tan. Vet inte om de är leveransklara till utställningen dock.

edit: #3 tänkte på din kull Skrattar

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2013-07-03 17:29 #5 av: Sugar Mist

#3 Åh vad kul! 

Anmäl
2013-07-03 17:48 #6 av: ajanki

Jag har några fina och tevliga lite äldre black/tanpojkar som kan få flytta till rätt hem!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.