Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
In Memorian

Vila I Frid Buffy..

2013-07-07 17:59 #0 av: alwaysBFF

När jag kom hem ifrörregår och skulle ge mössen mat så kommer jag in och alla honor springer glatt fram och nosar som dom brukar , men jag räknar och ser inte Buffy någonstans så jag börjar leta och blir orolig och börjar lyfta på matskålar och sånt för att kolla om du ligger död under ngt men hittar dej inte , sedan höjer jag blicken och du sitter vid huset och bara kollar på mig , Gud så glad jag blev och tog upp dej och myste med dej en massa , igår när jag ska ge er mat kommer jag in och kollar ner , ser direkt att du ligger där död och säger ditt namn och tårarna bara forsar ut.Jag orkar inte . Älskade fina söta rara Buffy. Du var bara en mus. Men fan vad du förgyllde mina dagar med glädje, när jag hämtade dej och dina syskon i Stockholm va jag så sjukt förälskad, ångrar inte en sekund att jag köpte er , men vila i frid nu mitt hjärta jag kommer aldrig glömma dej. iförregår såg jag inget fel på Buffy, hon lät inte som rossel, hon va fin i pälsen , och inte mager. det gör så ont att hon nu inte finns mera. men detta inlägg är tillbringat till dej.. jag älskar dej. glöm aldrig det.

Anmäl
2013-07-07 18:51 #1 av: Grodan

Åh, vad tråkigt. Så fin mus.

RIP Buffy.

Stor tröstkram till matte.Hjärta

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2013-07-07 19:06 #2 av: ajanki

Tänker på dig och skickar en tröstkramHjärta

Vila i frid fina Buffy.

Anmäl
2013-07-07 19:13 #3 av: lol girl

Åhhh... R.I.P.... Har ju några av hennes bebbar här, helt underbara! ♥♥♥ Så förstår om du saknar henne... ♥♥

Anmäl
2013-07-07 19:15 #4 av: [Tilde!]

Nej, vad synd! R.i.P finaste, sötaste Buffy..❤❤❤

Anmäl
2013-07-07 19:16 #5 av: Jessicahagstrom94

Spelar ingen roll hur litet eller stort djuret är, man blir lika ledsen varje gång.. beklagar sorgenHjärta

http://nattstad.se/JHphotos - Foto - & djurblogg!
Medarbetare inne på katter.ifokus & huskatter.ifokusKatt

Anmäl
2013-07-07 23:45 #6 av: alwaysBFF

tack alla! Hjärta

lol_girl, du blandar ihop henne med ¨Mimmi hihi ^^ Hjärtalilla Buffy hann aldrig få några bebbar.. Ledsen

Anmäl
2013-07-07 23:54 #7 av: lol girl

#6 Tänkte väll att det var något skummt där... ;-)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.