Annons:
Etikettertill-minne-avin-memorian
Läst 542 ggr
alwaysBFF
7/7/13, 5:59 PM

Vila I Frid Buffy..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När jag kom hem ifrörregår och skulle ge mössen mat så kommer jag in och alla honor springer glatt fram och nosar som dom brukar , men jag räknar och ser inte Buffy någonstans så jag börjar leta och blir orolig och börjar lyfta på matskålar och sånt för att kolla om du ligger död under ngt men hittar dej inte , sedan höjer jag blicken och du sitter vid huset och bara kollar på mig , Gud så glad jag blev och tog upp dej och myste med dej en massa , igår när jag ska ge er mat kommer jag in och kollar ner , ser direkt att du ligger där död och säger ditt namn och tårarna bara forsar ut.Jag orkar inte . Älskade fina söta rara Buffy. Du var bara en mus. Men fan vad du förgyllde mina dagar med glädje, när jag hämtade dej och dina syskon i Stockholm va jag så sjukt förälskad, ångrar inte en sekund att jag köpte er , men vila i frid nu mitt hjärta jag kommer aldrig glömma dej. iförregår såg jag inget fel på Buffy, hon lät inte som Rossel, hon va fin i pälsen , och inte mager. det gör så ont att hon nu inte finns mera. men detta inlägg är tillbringat till dej.. jag älskar dej. glöm aldrig det.

Annons:
Grodan
7/7/13, 6:51 PM
#1

Åh, vad tråkigt. Så fin mus.

RIP Buffy.

Stor tröstkram till matte.❤️


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

ajanki
7/7/13, 7:06 PM
#2

Tänker på dig och skickar en tröstkram❤️

Vila i frid fina Buffy.

lol girl
7/7/13, 7:13 PM
#3

Åhhh… R.I.P…. Har ju några av hennes bebbar här, helt underbara! ♥♥♥ Så förstår om du saknar henne… ♥♥

Mvh/ Filippa

Medarbetare på Vinthund

[Tilde!]
7/7/13, 7:15 PM
#4

Nej, vad synd! R.i.P finaste, sötaste Buffy..❤❤❤

Jessicahagstrom94
7/7/13, 7:16 PM
#5

Spelar ingen roll hur litet eller stort djuret är, man blir lika ledsen varje gång.. beklagar sorgen❤️

alwaysBFF
7/7/13, 11:45 PM
#6

tack alla! ❤️

lol_girl, du blandar ihop henne med ¨Mimmi hihi ^^ ❤️lilla Buffy hann aldrig få några bebbar.. 😕

Annons:
lol girl
7/7/13, 11:54 PM
#7

#6 Tänkte väll att det var något skummt där… ;-)

Mvh/ Filippa

Medarbetare på Vinthund

Sync
7/8/13, 12:58 AM
#8

❤️

// Adam Cool
- Paraxona`s ~
Kolla gärna in Mus.ifokusHjärta

Upp till toppen
Annons: