Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
In Memorian

R.I.P Syndra

2013-07-11 18:33 #0 av: Sync

Idag bestämde jag mig för att avliva Syndra. Musmamman från djuraffären som jag tog hem för 1 månad och 8 dagar sedan. Hon var dräktig, klarade av att uppfostra 4 fina och underbara bebisar och på de senaste dagarna bara blivit så pass sjuk att det gjorde ont att kolla på henne. Allt hon gjorde var att sitta i ett hörn och nysa. Hon blev så extremt sjuk och jag förstår inte varför.

Vet inte hur gammal hon var och jag har bara haft henne i mer än en månad men jag har blivit ganska fäst vid henne. Hon var en underbar och härlig mus. Aldrig skulle jag tro att jag skulle hitta en sådan i en djuraffär. Tyvärr blev det som det blev.

R.I.P Syndra. Hjärta

Anmäl
2013-07-11 18:45 #1 av: ajanki

R.I.P vackra Syndra

Tröstkram till husseHjärta

Anmäl
2013-07-11 19:10 #2 av: Grodan

Åh, nä, vad tråkigt! Syndra verkade helt underbar.

Kram syncHjärta

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2013-07-11 19:34 #3 av: Sync

#1 Hjärta

#2 Ja visst gjorde hon.. Allt gick snett. Ledsen

Anmäl
2013-07-12 12:59 #4 av: Grodan

Tyvärr klarar inte alla möss "snuvan"... Jag har själv förlorat många fina och trevliga möss i "snuva"..

#3 Träffade hon dina möss, eller var hon på samma rastplats?

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2013-07-12 14:16 #5 av: Sync

#4 Ja hon skulle ju testparas med Gil. Hon började nysa så jag tog ut henne. Gav henne extra färsk mat och det försvann men plötsligt kom tillbaka. Dumt.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.