Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Fikarummet! (OT)

Mus teckningar

2013-07-29 15:00 #0 av: [hamster-expert]

Ville visa teckningar som jag ritat just på mina möss =) Fler får gärna fortsätta fylla tråden med musteckningar. Tycker möss är så mysiga att rita :3

Den här är på mina tre första möss, men Melanie och Bella har tyvärr dött. Melanie av hjärnblödning och Bella (som var minimus) av andningssvårigheter. Det förvånar mig mest att Melanie blev sjuk, för jag visste att Bella nog inte skulle bli så gammal eftersom hon var en minimus. Läste på en sida att de oftast inte blir mer än ett år. Känns tomt utan Melanie för hon kom fram mest och lät alltid, lite som ett marsvin.

Anmäl
2013-07-29 15:18 #1 av: [hamster-expert]

En till på mina sötnosar!

Anmäl
2013-07-29 15:20 #2 av: [hamster-expert]

och en sista! =)

Anmäl
2013-07-29 18:08 #3 av: [hasselmusen]

Wow vad fina!Ballong

Anmäl
2013-07-29 18:35 #4 av: ajanki

Jättefina teckningar! Vad duktig du är!!

Anmäl
2013-07-29 20:25 #5 av: Tsunamis

Det var väldigt gulliga teckningar! Skrattar

MvH   SE-Tsunamis   hemsida   ~   email   ~   Facebook
Sajtvärd på Gerbiler ifokus

Anmäl
2013-07-29 20:28 #6 av: jollycox

Jättesöta! Så duktig du är. :)

Anmäl
2013-07-30 18:16 #7 av: Grodan

Underbara teckningar! Skills!Hjärta

Själv tecknar jag inte på papper sedan ett gäng år... Ritade dock rätt flitigt ett tag till SRS och SVEMUS medlemstidningar osv...

På senare år ritar jag mest snabbt o fult i datorn. Finns lite "alster" här på sajten... lol

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2013-07-30 23:52 #8 av: Littlem

Söta teckningar av dina pälsklingar!  Jag blir smygkär i dem bara av o se teckningarna, för jag antar de är riktiga sötnosar på riktigt om man kollar på dina teckningar! (jag är sjukt svag för oregelbundet tecknade svart/vita möss) :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.