Annons:
Etiketteraveluppfödning
Läst 587 ggr
[ChinHeart]1
2013-08-14 17:54

Harmonias planerade kullar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För ett par dagar sedan så satte jag ihop två nya par och jag hoppas väldigt mycket från båda paren! Jag tänkte göra en liten tråd om det just för att jag är så stolt över mina egna val, haha.

Första paret är..
Leisons Kräftan, choklad bandad sh
Golden's Una, choklad sh

Kräftan är en stor och underbar kille. Han är otroligt lugn och snäll och redan från första dagen så har han suttit och tassdarrat när man plockat upp honom! Han kommer gärna fram och nosar när man byter mat och vatten. Jag har längtat så mycket efter att få ta en kull efter honom och nu för inte så längesedan så var han äntligen redo, så då åkte jag och hämtade upp lilla Una. Hon är en minst lika go och mysig sötnos som Kräftan är! De fann varandra direkt och jag tycker det kommer bli lite svårt att skilja dem åt sen.. Men än så länge bor de tillsammans och jag hoppas på fina bebisar härifrån!

Annons:
[ChinHeart]1
2013-08-14 17:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Andra paret är..
Golden's Hjärt, black ax
Sweet Molly's Amy, black dutch sh

Amy är en liten och lugn liten tjej som älskar nya möss! Men när läskiga Hjärt som är mycket större än henne själv kom på parningsbesök från Tess blev hon lite rädd och det tog några dagar innan han faktiskt fick flörta med henne. Hjärt själv är en sjukt stor men jättehärlig kille och den här kullen ser jag fram emot mycket! Tack till xXtessXx för att jag fick låna denna underbara sötis!

Upp till toppen
Annons: