Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Namnförslag & namnförklaring

Efternamnet!

2013-08-14 23:34 #0 av: ellapella01

Tack för alla fina namn! Men vi har hittat på ett namn! Jag ska få ena då da, och Min kompis mus ska heta Smulan och min ska heta Kexet. Alltså kex smular ju. så Jag tänkte så. Men vi ska skapa en familj, så vi behöver ett efternamn! Ge massor av tips! hejkomochhjälpmig kom då på ena mellannamnet. Då ska min heta Kexet Skruttipluttan (efternamn).

Amandas får då heta: Smulan Li (efternamn). 

Snälla, hjälp mig med vårat efternamn! Väldigt tacksam för svar! Skrattar Hjälp oss med ett efternamn! Hjärta

Anmäl
2013-08-15 00:04 #1 av: Lamina

von Musling

af Tassland

den långsvansade. Glad

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Anmäl
2013-08-15 00:06 #2 av: ellapella01

Tack! :)

Anmäl
2013-08-15 00:53 #3 av: Grodan

Mjuspälsson

Ellemus... hehe

Johanmus (istället för Johansson)

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.