Annons:
Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 517 ggr
ellapella01
8/14/13, 11:50 PM

Hamsterboll

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! Jag undrar om man kan ha en sådan till en mus? Eller kan dem fastna med sina små små mini tassar i lufthålen? Svara snabbt. Akut!

Kaniner, Degusar, Hund, Katt, Möss och Hamster Kär Älskar er mina älskade djur!

Annons:
Lamina
8/15/13, 12:12 AM
#1

Förlåt, men jag måste fråga, hur kan det vara akut att få svar på den frågan? Du behöver väl inte stoppa in musen i bollen innan du fått svar?  😇

I vilket fall, man bör verkligen inte använda sådana bollar till möss, enligt mig. I många fall är dom för små, så musen måste böja på svansen och ryggen när dom springer i den. Det leder till ryggskador. Dessutom tycker jag inte det är snällt att stänga in djur i bollar. Dom får visserligen springa, men kan ju inte undersöka platserna dom springer till. Vad är det för kul med det..? Och när det gäller just möss så skiter dom gärna när dom springer i hjul och liknande har jag märkt. Så bollen blir snabbt äcklig och inte alls trevlig att vara i.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

ellapella01
8/15/13, 12:26 AM
#2

ok tack! :)

Kaniner, Degusar, Hund, Katt, Möss och Hamster Kär Älskar er mina älskade djur!

Grodan
8/15/13, 12:50 AM
#3

#1 Det kanske var akut om hon skulle köpa den på auktion som går ut om någon timme eller så? 😛

Ellapella01, varför var det akut?

Jag tycker det är rent djurplågeri att stänga in djur i sådana där bollar.

Det finns sådana bollar som står på ställning som djuren kan gå in och ut som de vill, dessa är bättre-så att djuren själv kan välja. (Nu sa jag inte att de är bra, utan bara bättre… 😉)


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Lamina
8/15/13, 12:54 AM
#4

#3 Du har rätt. Jag säger ofta vad jag tänker utan att tänka på vad jag säger när jag är trött.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Grodan
8/15/13, 1:05 AM
#5

❤️Det är ok. Jag skrattade när jag läste ditt svar, sårri för att jag pekpinnade dig lite… 😛


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: