Bur, strö, inredning & tillbehör

Bur och inredning

2013-08-15 01:33 #0 av: FlutterShy

Då jag kanske ska köpa möss så behöver jag inspiration på hur jag ska inreda buren (vilket i detta fall blir akvarium) fint, gärna med lite naturtema och såklart roligt för mössen att härja i. Så bomba med fina inspirerande bilder på era burar! :)

Anmäl
2013-08-15 01:59 #1 av: L8sson

Mkt pinnar/kvistar så dom kan klättra. Massa olika bo möjligheter, uppe och nere. Kartonger osv så dom kan vara i och tugga på :)

Hoppas någon postar någon bild också, finns säkert massor av äldre trådar som man kan kika i för att få lite inspiration :)

Anmäl
2013-08-15 02:05 #2 av: Grodan

Jag kan inte bomba med sådana bilder, men jag kan länka till en artikel Skrattar

Vi har även lite bur-trådar, men jag är trött nu... Somnar

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2013-08-15 02:07 #3 av: Lamina

Tassar här. Har en bild på mitt terrarium där flickorna bor. Men orkar inte leta rätt på den just nu då jag har fullt upp med annat. Oskyldig

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Anmäl
2013-08-15 11:09 #4 av: Ilandra

Här finns det också bilder: http://mus.ifokus.se/discussions/4d713d71b9cb46221d053fc2-sahar-bor-vara-moss-del-3

Finns fler bur-trådar om man orkar leta :)

Lycka till med mössen (om köpet blir av)! 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.