Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Förening, utställning & träff

SM?

2013-08-18 17:00 #0 av: [hasselmusen]

Jag är väldigt intresserad av att köpa mus, jag vill gärna träffa den och se så den är frisk om mysig, så jag hade tänkt att se om jag kanske kunde åka till sm och titta om min lilla mus finns där. Men jag undrar så klart när det är och sånt. Tacksam för snabbt svar! Mvh Hasselmusen

Anmäl
2013-08-18 17:02 #1 av: Sugar Mist

http://mus.ifokus.se/discussions/5203a73d8e0e74508000155f-svemus-sm-2013?discussions-9 

Här står lite om det.

Medarbetare på Agility, Australian Shepherd och Vallhundar iFokus

Anmäl
2013-08-18 17:11 #2 av: Grodan

Tycker det låter som en jättebra idée hasselmusen! Det är massor med trevligt folk där och massor med möss. Ta med hela familjen på ett äventyr!

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.