Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 1470 ggr
Velinga1984
9/4/13, 9:07 AM

bra hyllförvaring

Vid flytt så kommer mössen få flytta in i klädkammaren efter kompromiss med sambon. 

Men då vill jag gärna ha ett enkelt och smidigt hyllsystem som passar mina plastburar. Vad har ni era burar på?

Annons:
L8sson
9/4/13, 9:20 AM
#1

Jag började med en Gorm, en trähylla från IKEA. Som är ganska djup. Jag fick in mitt mindre terrarium i den nu. Sen när det blev mer möss då köpte jag en till, dom kan man sätta ihop så det blir en och samma möbel men det är två. Jag har dessa som en vägg i rummet så jag skärmar av till min säng så jag får ett litet rum eller "sov del" som jag kallar det. :) Så en Gorm från IKEA kan jag rekommendera :)

Lamina
9/4/13, 11:38 AM
#2

Algotställningarna på IKEA funkar utmärkt, om man använder 45-liters samlalådor. Den stora ställningen rymmer 3 lådor, och det går att stapla 2 ställningar på varandra. Man får bara vara noga med att inte skruva åt skruvarna för hårt, då får man inte in och ut lådorna som man ska.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

panini
9/4/13, 12:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag har 1 (eller 3) Gorm hyllor från Ikea. Funkar jättebra och den håller enkelt upp 5 akvarium, fyra dunaburar och en massa tunga saker längst upp på hyllan. Och den är inte så dyr, 249:- tror jag att en hylla kostar. Snygg tycker jag också att den är :) Ska även skaffa ett Algot ställning så jag slipper en massa utspridda 45l samlar överallt ;)

[Iyen]
9/4/13, 12:57 PM
#4

Ts. Hur är ventilationen i klädkammaren?

👍

Velinga1984
9/4/13, 1:38 PM
#5

#4 Den är inte så bra men det sätter jag sambon på att lösa 😛

Velinga1984
9/4/13, 1:40 PM
#6

Får kika på Gorm när vi åker till Ikea längre fram, tack för tipsen 😃

Annons:
[Iyen]
9/4/13, 1:53 PM
#7

#5 JA någonting är dom ju till för 😛

hihi😃

Velinga1984
9/4/13, 1:59 PM
#8

#7 Ja det är för hans skull som de får flytta in dit. Men han hjälper mig mycket med mössen fast han muttrar lite över hur hemskt det är 😉

[Iyen]
9/4/13, 2:01 PM
#9

#7 🙂

Grodan
9/4/13, 5:25 PM
#10

Jag har lagerhyllor. Åkte till ett lagerhylls-begagnat-lager och köpte några billiga.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: