Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 1104 ggr
Sara B
2013-09-10 17:28

(S) Diverse tillbehör samt dunabur!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skänkes/säljes mot bud annars slängs! Finns i Alunda utanför Uppsala, kan tas med till Uppsala ifall det är någon som vill ha mycket av det. 

Plasthus, vattenflaska, matskålar och en duna bur. Buren är inte i speciellt bra skick och är sprucken i "locket" o.s.v. men kanske kan användas som extrabur om någon behöver. Sakerna är använda så många är gnagda på, räkna inte med att allt är i toppskick!

Har även en halv 25l säck med alspån och 0,5kg av dogmans burspån som någon kan få med om de handlar mycket.

Annons:
Sara B
2013-09-10 17:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Diverse prylar.

Sara B
2013-09-10 17:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Ej buren som är på bilden utan en likadan men den har somsagt lite sprickor i sig o.s.v. men skulle kunna fungera som en extrabur, hur rymmningssäker den är får ni avgöra, vid intresse så kan jag hämta den och fota! :)

Grodan
2013-09-11 20:28
#3

Sara B, har du slutat med möss?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Sara B
2013-09-11 23:20
#4

Grodan, ja blev så tillfälligt nu, min sista lilla bebis dog i måndags! =/ Blev lite trött på att de så lätt blir sjuka, har nog haft lite otur tror jag… Säger inte att jag inte kommer att komma tillbaka till möss(de är ju så underbara!!!) men tar en liten paus en stund i alla fall.

Är fortfarande tveksam över att sälja terrariet, vill ha 600kr för det i så fall, då har jag inte förlorat allt för mycket på det och kan köpa ett nytt när det är dags. Men konstaterade att tillbehör som detta kan jag köpa nya när jag skaffar möss igen! Jag är bäst på att köpa på mig saker till de där små så det är nog minsta problemet, gud vad jag har rensat! Valde att slänga alla träsaker eftersom de var så väldigt nerkissade och gnagda på.

Sara B
2013-09-11 23:22
#5

Blir dock sjukt sugen när jag trycker runt här o ett par zebramöss vore ju inte fel att testa egentligen… Men sambon säger nej(kan ju tillägga att han sa de om de mössen jag hade innan jag köpte dom också) ;)

Sara B
2013-09-11 23:32
#6

Näe nu såg jag hatt du hade blue killar o tjejer till salu, du vet hur svag jag är för dom… ska inte ha, ska inte ha, ska inte ha… 😛

Annons:
Grodan
2013-09-12 18:30
#7

#4 Asch, vad tråkigt. Den tjejen jag träffade i södertälje, hon blev väl gammal? Trots att hon inte var 100% frisk?

#5 Sebrisar kan vara coolt att testa. Speciellt om de är handtama. De kan leva i flera år.

#6 Jag har inga leveransklara Blue honor, tyvärr. Bara hanar. Men du kan väl testa en hane? korsad typ i LH eller Texel luktar inte alltid lika illa som engelsktypade SH och har du en ensam hane behöver du inte introducera kompis och löper mindre risk att han blir sjuk…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

ajanki
2013-09-12 19:44
#8

#5 Tycker absolut att du ska prova på zebramöss:) Dom är otroligt vackra och roliga att sitta och kolla på:) Snälla, lugna och goa. Kan inte säga att dom är lika tama som mina tammöss, men dom är inte rädd för mig eller när jag sätter ner handen i buren. Har en som är tamare än dom andra, han kommer fram så fort jag stoppar ner handen i buren, tar gärna mat direkt ur handen och går sen upp i den. Har hållt på med dom ganska mycket, jag gillar dom skarpt!!

Sara B
2013-09-14 23:18
#9

Hihi vad söta ni är! :) Ja men de är så fina zebra mössen o inte för att tala om blue mössen =o

Men nee, nu är det en paus från möss ett tag! ;)

Säker att de inte är någon som vill ha detta? Kan tas med in till Uppsala om det önskas! :)

lol girl
2013-09-15 09:13
#10

Om stegarna, hängmattan, Vattenflaskan och dunan är kvar så är det av intresse! Kan man få en bild på dunan? ^^

Mvh/ Filippa

Medarbetare på Vinthund

StillaSinnet
2013-09-15 09:35
#11

Inte kasta! Om någon kan så ta med till lotteriet på SM :)

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

nadinemachines
2013-09-15 10:04
#12

Finns sputniken kvar? 🙂 Skulle kunna ta ett par skålar och dunan med, beroende på hur den ser ut (skulle ha den till karantän isåfall).

Sara B
2013-10-16 14:28
#13

Oj har visst missat, Dunan är ej speciellt rymningssäker i dagsläget då det är en spricka i den men kanske går att tejpa över bara. Ska leta upp den står i nån garderob! :P

Allt är kvar! Bor ni i närheten? I så fall kan jag ta med det till Uppsala så får ni ta vad ni vill ha! ;) Alternativt om någon ska vidare till sm eller liknande! :) Känns tråkigt att slänga!

Annons:
Grodan
2013-10-16 16:42
#14

SM är avklarat.

Mus-ifokus skulle kunna ta sakerna och ha auktion på eller dela ut i tävlingar, dock är det så dyrt att skicka stora saker så bara något litet lätt i så fall.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

lol girl
2013-10-16 22:11
#15

Jag kan ta det jag skrev i #10 om det är OK? :)

Mvh/ Filippa

Medarbetare på Vinthund

Sara B
2013-10-20 20:05
#16

Perfekt Filippa! :) 

Bor du i närheten? Kör gärna in det till Uppsala, Du kan ju få kika på dunan om det är något att ha(dock är det ingen hängmatta med men den blåa går att hänga upponer om jag inte minns fel)! :)

Du kan ju få kika vad du vill ha så kan vi se om de blir något litet att skicka till mus-ifokus kvar också! :) 

Maila mig på brehmer92@gmail.com! :)

Sara B
2013-10-30 19:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Denhär dunan är det jag har och den tillsammans med tillbehör är er för 0kr om ni kommer o hämtar den i Uppsala ELLER kommer till Vallentuna(800m från Ormstad pendeltågsstation) på lördag och hämtar den då jag kommer hjälpa några vänner att flytta där då. 

Passa på! Om inte annat så kan någon hämta det för utlottning till mus i fokus eller sm eller annat? Kom o köp helt enkelt, vill verkligen inte slänga o vinden är smockfull! ;)

Sara B
2013-10-30 19:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Denna är även tillsalu och även den kan hämtas i Vallentuna på lördag eller i Uppsala. Men den vill jag ha 500kr för, prutat o klart. 

Ett exo terra 45x45x45

Sara B
2013-10-31 10:08
#19

Terrariet sålt och troligen dunan o det övriga också ska bara ordna med hämtning! :)

Upp till toppen
Annons: