Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 411 ggr
Velinga1984
2013-09-11 10:00

2 sällskapsfröknar kan vilja flytta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trots att Lina och Eva är två små underbara tjejer så kan de tänkas vilja flytta till rätt hem då jag har en aning för många honor. Annars blir de kvar som tänkt från början.

Lina & Eva är födda 23 juli 2013 här hemma hos mig. Mamma är TAMs Underworld och pappan var AC Royal Roadster (född här med vattnadals linjer bakom). AC tuggade morrhår och barberade så Lina & Eva vill jag därför inte se i avel. Hans beteende kommer efter att kullen föddes, annars hade kullen aldrig blivit till.

ACs alla 4 syskon bor kvar här och de uppför sig som en mus ska utan massa stereotypiska beteenden. Farfar blev drygt 20 månader och farmor på strax över 20 månader lever än. 

Lina & Eva bor just nu i en flock på 5 honor utan problem, och jag vill att de bara flyttar tillsammans. 

Flickorna finns i Falköping, och man måste komma hit.

Annons:
StillaSinnet
2013-09-11 17:35
#1

ArgSå surt det är med barbering! 

fina tjejer annars…

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Velinga1984
2013-09-11 18:09
#2

Ja riktigt surt, då jag tänkte ha dessa i avel men nu kan jag ju inte 😡

Velinga1984
2013-09-19 09:36
#3

Puffar upp tråden lite om någon söker efter trevliga och sociala flickor till sällskap. Men som sagt, det är ingen panik att de flyttar då de bor utan problem i en flock på 5. 

Eva & Lina kliver gärna upp i handen, klättrar på armen och sitter under håret eller pussas 😘

Upp till toppen
Annons: