Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 392 ggr
Muszimba
9/19/13, 2:11 PM

Mina 4 musflickor...

Ja, de lever i harmoni med varandra och pysslar om varandra.          Den allra näpnaste är faktiskt en liten svensktypad fröken vid namn Honey Yamma(RY ssh(svensktypad) och trots att hon vill busa runt uppe hos mig stannar hon upp och tillåter att jag pussar och klappar så snällt på henne. Hon vet att jag är gosemamma och matmor i huset. Hennes storasyster Siba(ck/t sh(korsad typ) är lite lugnare och vill mer än gärna sitta uppe på huvudet och frisera mig. MEN så har jag mina 2 paddor till systrar som älskar att vara innanför morgonrocken och massera mig på ryggen, det är engelsktypade Phoenix Odon(sv/t sh) och Phoenix Olvon(sv/t sh) som numera är 1 år gamla och älskar att bara bli pussade på och gömma sig där det är som allra varmast.

De har sedan 2 veckor flyttat upp till mitt sovrum där det är lagom ljust och varmt för dem alla.
Resten av huset är under renovering då det är 114+70 kvm som ska rivas tapeter, tak & golv innan det spacklas, grundmålas och målas utöver att tag och golv ska läggas. Ingen skit längre hos mig vill jag lova.

Annons:
ajanki
9/19/13, 3:20 PM
#1

Låter som 4 underbara tjejer❤️

Grodan
9/19/13, 3:51 PM
#2

Hej Muszimba, kul att se dig här!❤️

Jag vill gärna se foton på dina töser. Phoenixbrudarna måste ju vara gudomligt fina. Jag hade ju pappan här en stund och nu bor han hos ajanki.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Muszimba
9/20/13, 9:12 AM
#3

Tack Grodan och Ajanki.

Phoenixtjejerna är till färgen lika pappa men gigantiska i kroppshyddan, ger dem endast sädeslagen och färska grönsaker. De formligen älska att få komma upp och mysa med mig ALLA 4.

Upp till toppen
Annons: