Annons:
Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 1269 ggr
[Cras]
2013-09-20 20:17

ikea hacks

alltså hittat en jätterolig sida ja måste tipsa om: www.ikeahackers.net
förutom massa roliga ideer hur man kan göra om sina egna möbler från ikea så finns en hel kategori med pet furniture! 😍

drömmer om att kunna flytta till större hus snart så jag äntligen kan få mitt djurrum och på denna sidan fanns ju massa roliga ideer till mus och råttburar! 😃samlar alla länkar bland mina bokmärken och så ska jag bida min tid tills ja får godkänt av mannen för fler djur ;)

massa burar av ivarhyllor: http://www.ikeahackers.net/2013/02/ivar-jirds-cage.html

lackbord omgjort till musbur: http://www.ikeahackers.net/2012/01/a-lack-table-for-mice.html

och snyggast av alla: en lyxbur till hamster men kan säkert gillas av möss oxå, om man tittar på länken vidare så är det små hål med ramper så det är endast en hamster som bor där och kan gå upp och ner till de olika våningarna :P  http://www.ikeahackers.net/2011/04/ikea-expedit-three-story-hamster-habitat.html

Annons:
L8sson
2013-09-20 23:56
#1

Kul sida! :D

KickiG
2013-09-21 07:49
#2

Verkligen bra idéer där! Jag hade tänkt ge mitt Lack-bord ett år till, och sedan hiva det. Men jag tror att det precis har fått en ny uppgift i livet, sedan när det är för slitet för att passa in framför TV:n. 🙂

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

[Cras]
2013-09-21 13:11
#3

o ja, har oxå ett lackbord som bara väntar på att andra barnet ska bli lite större innan vi vågar köpa ett nytt :D

NinjaKakan
2013-09-21 19:34
#4

För mig fungerar inte sidan alls :/ Jag som ville se…


KickiG
2013-09-21 20:25
#5

#4 Med risk för att låta överbeskyddande… har du testat att kopiera in länken eller att skriva den själv?

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

NinjaKakan
2013-09-21 20:29
#6

#5 Ja, i 2 olika webbläsare och i mobilen har jag också testat men det fungerar inte något av det. 😕Jag kommer in på sidan på mobilen men kan inte gå in på pet kategorien och titta. Då är det bara error.


Annons:
KickiG
2013-09-21 20:35
#7

#6 Nu när jag testade så kommer jag inte heller in där. Bara till startsidan, men inte till kategorierna. Det fungerade imorse. Det verkar som de har något fel på sin sida. Hoppas de får det fixat snart.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

NinjaKakan
2013-09-21 20:38
#8

#7 Det får vi hoppas :) Jag må inte ha några möss (även fast jag kunde önskat) men hamstrar så lite roliga tips och annat hade varit roligt :)


KickiG
2013-09-22 16:55
#9

#8 Nu funkar sidorna igen, i alla fall för mig. Hoppas det funkar för dig också!

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

NinjaKakan
2013-09-22 17:50
#10

Ska testa :)


L8sson
2013-12-25 18:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Puttar upp denna och vill se bilder! :) 

Jag använder såklart lådor ut samla serien som jag löder ut öppning så de blir öppna burar. Sedan så gör jag ett hål i en BYGEL, som används som bo man kan hänga på kanten på samlalådan. Även gör jag hus av GLIS lådorna, perfekta när de är lock på. Lätt att öppna och stänga. 

Ska ta bättre bilder på allt :)

Upp till toppen
Annons: