Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Fotografier

Lite nostalgi

2013-10-18 01:50 #0 av: [jaxwire]

Gick igenom några gamla DVD skivor med kort och hittade bilder på mina töser Zig och Zag födda år 2000, mycket speciella flickor detta. Saknar dem verkligen Hjärta

Anmäl
2013-10-18 01:51 #1 av: [jaxwire]

Zag

Anmäl
2013-10-18 01:57 #2 av: L8sson

Det är kul att hitta gamla bilder, det är så bra att spara! 
Hur gamla blev Zig och Zag? Glad

Anmäl
2013-10-18 02:02 #3 av: [jaxwire]

Dessa två töser var ättlingar till min första musling Ebba, född 1992 tror jag de var.

Anmäl
2013-10-18 02:07 #4 av: [jaxwire]

Kommer tvärr inte ihåg hur gamla de blev. Vet att jag hade deras linje i några år men de blev problem av något slag (tumörer har jag för mig) så aveln efter dessa lades ner =(

Anmäl
2014-03-04 18:37 #5 av: Grodan

Kul med gamla foton. 

Jag gillade inte att fotta möss förrän digitalkameran kom, så jag har nästan inga gamla foton... Några finns någonstans..., men de är inte inscannade.

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.