Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Bur, strö, inredning & tillbehör

Måtten på detta torn? (bild i inlägget)

2013-10-19 00:13 #0 av: [Vallhunden]

Tänkte bara höra om någon vet måtten på tornets bredd, längd och höjd mellan varje våning på denna bur? Har försökt hitta själv utan att lyckas..

Bild från google.se

Anmäl
2013-10-19 00:29 #1 av: Lamina

Måtten vet jag inte. Men jag kan säga dig att en såndär bur INTE är kul att städa. Du kommer rätt snabbt börja hata den om du skaffar en sån.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Anmäl
2013-10-19 00:43 #2 av: Smulan80

Den där ser skitrolig ut som "lekplats" men jag skulle inte vilja städa den! Huvva! :)

Anmäl
2013-10-19 11:48 #3 av: CaptainBunchie

Måtten är 60x60x25 :)

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)       

Anmäl
2013-10-19 18:00 #4 av: Grodan

Jag har haft ett sånt där torn som står i hörnen. Ett rött. Det var ganska kul att ha som leksak i buren, på rastplatsen.

Jag tror att det svåraste med hela den buren är att bygga ihop den efter att man plockat isär den och städat den... För det måste man göra när man ska städa den. Plocka isär allt och diska varje liten del.

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2013-10-19 22:44 #5 av: [Vallhunden]

Tack för alla svar. Ska inte köpa buren utan ska bygga ett sådant torn då jag tycker det såg så sött ut därav måtten jag skulle behöva =)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.