Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 323 ggr
[Iyen]
10/29/13, 6:44 AM

Mus på rymmen

Zoomus är inte i sin bur. Hur hittar man en mus i en 70kvm lägenhet utan dörrar. Snällfälla får köpas ikväll. Om jag inte hittar han innan Tips välkomnas. Har en schäfer till hjälp. Är mitt uppe i en flytt. Så dagens fråga är. Om han har klättrat ner i en kartong. Kommer han upp igen då? Mjöl fungerar dåligt då ena hunden är väldigt nyfiken på allt. Det va pga hunden jag märkte att zoomus va borta nu på morgonen. :( Är jätteorolig….

Annons:
[Iyen]
10/29/13, 8:58 AM
#1

Mus lokaliserad

ajanki
10/29/13, 9:21 AM
#2

Toppen att han är lokaliserad :)Hoppas du får tag i honom!

Och om han skulle ha gått i en kartong så är jag säker på att han skulle komma upp igen!

KickiG
10/29/13, 9:43 AM
#3

Härligt att han är lokaliserad! Och av mina erfarenheter med vår tammus vilda släktingar, så kan jag berätta att de klättrar obehindrat både ner i och upp ur kartonger. Förutsatt att den tama varianten är något vigare än min Gnuttan Fläskpadda som inte precis är någon Tarzan när det gäller att klättra…

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Grodan
10/29/13, 10:08 AM
#4

#1 Aw, vad bra! ❤️


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Iyen]
10/29/13, 10:18 AM
#5

Hihi. Jodå. Han är lokaliserad och jag har lagt ner hans bur och har stege upp till den. Han ser oförskämt pigg ut. Är nyfiken på buren. Han listar nog snart ut hur han ska ta sig till buren

[Iyen]
10/29/13, 11:11 AM
#6

Rymlingen är tillbaka :)

Annons:
[hasselmusen]
10/29/13, 11:15 AM
#7

Jippi

Upp till toppen
Annons: