Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Avel & Uppfödning

Bebisar!

2013-11-10 19:57 #0 av: eemmaf

Mina ljuvliga bebisar! Skrattar

Tycker det är svårt att könsbestämma, någon som har bra tips? Glad

Anmäl
2013-11-11 00:02 #1 av: Grodan

Honor - tuttar, slidingången syns strax bakom "kissmojjen" (dock är den inte öppen på unga honor utan ses som små streck o prickar)

Hanar - längre avstånd mellan "kissmojj" o anus, större "kissmojj"

se-skillnad-pa-mushona-och-mushane

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2013-11-13 08:25 #2 av: KickiG

Finns en artikel om att könsbestämma möss här på mus i fokus. http://mus.ifokus.se/articles/4d7168c8b9cb462244077455-se-skillnad-pa-mushona-och-mushane 

Super-hacker jag fick inte till en såndan där snoffsig länk där man bara kunde klicka på ett ord och skutta rätt. Men det funkar så här med hoppas jag.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Anmäl
2013-11-13 10:30 #3 av: Smulan80

#2 för att få till ett ord med länk i, så skriver du ordet, markerar det, klickar på ikonen med kedja och ett plus, kopierar in länken där, klart... Cool Jag hoppas att det går att förstå hur jag menar.

Faktiskt inte svårt alls. Men att bara klistra in duger alldeles utmärkt också!

en fråga vad gäller känsbestämma flickorna, när brukar slidöppningen "öppna sig" ungefär? Vilken vecka "cirkus".

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.