Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
In Memorian

Vila I Evig Frid Min Gamle Vän

2013-11-11 12:27 #0 av: alwaysBFF

Idag kom den dagen då min gamle vän försvann från mig, Min absolut första Mus hane som fick mig få intresset av Uppfödning.. han vart 2 år och 4 månader, inge rossel eller cancer knöl, han bara somnade in pgr av åldern. Kan inte fatta att tiden faktiskt gått så snabbt, igår när jag gav honom hans kvälls gottis så var han pigg och ovanligt kelig, jag satt och myste med honom och pratade med honom, men imorse när jag kom in till mössen så låg han i sitt lilla hus och sov sin eviga sömn.. känns redan tomt även fast jag har fler möss.. så står den buren tom, många där ute som har Nougatens söner/döttrar får gärna lägga in bild här i inlägget på dom, Vila i frid min fina vän Hjärta

Anmäl
2013-11-11 14:32 #1 av: ajanki

Vila i frid Hjärta

Tröstkram till matte

Anmäl
2013-11-11 15:03 #2 av: [Iyen]

Blomma

Anmäl
2013-11-11 15:54 #3 av: [cessi]

Vila i frid Nougaten Hjärta

Anmäl
2013-11-11 20:17 #4 av: hejkomochhjälpmig

Beklagar sorgen! BlommaStyrkekramar till dig! Förstår att det känns tomt... Gråter Men vilken fin död han fick, att få somna in som en gammal mus utan sjukdom och med ett långt härligt liv bakom sig. Hjärta 

Anmäl
2013-11-11 21:16 #5 av: [Tilde!]

Vila i evig frid finaste, sötaste och säkerligen underbaraste Nougat❤️❤️❤️

Anmäl
2013-11-11 21:20 #6 av: Grodan

Stor tröstkram Hjärta

RIP NougatBlomma

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl