Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 480 ggr
Didrichsen
11/26/13, 10:28 PM

Pygmemöss ungar och vuxna söker hem!

Hej! Köpte 6 pygmemöss för några veckor sen och det var då en grupp med blandade kön. Har nu särat på honor och hanar och söker nytt hem till dom vuxna hanarna och även till kommande ungar. Hittills har det kommit tre små men det blir med all sannolikhet fler! Finns i Stockholm :) Hälsningar Helena

Annons:
KickiG
11/27/13, 8:03 AM
#1

Kan du kanske sätta in lite bilder på de möss som är till salu, och berätta lite om dem?

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Grodan
11/27/13, 1:46 PM
#2

Grattis till pyggisarna! Och vad bra att du särat dem åt könsvis. Var det inte svårt?

Jag är lite nyfiken, vi har inte så många aktiva pygmémusägare här, hur är dina pyggisar? Går de att hantera?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Didrichsen
11/27/13, 8:49 PM
#3

Jag köpte dom vuxna på en reptilmässa.. Vet inte så mycket om dom förutom att dom är roliga att titta på, det går att inreda väldigt naturligt då dom inte kissar och luktar så mycket och därmed behöver man inte städa så ofta som hos andra gnagare ;) Dom är inte tama men en är lite mer nyfiken och kommer fram när man håller på i buren :) Det är tyvärr några som har lite trasiga öron för att dom andra bitit på dom :( kan tydligen bli så om dom får för lite protein så hos mig får dom mjölmask och kattmat och har inte sett att dom bitit nåt mer! Jag fattar inte hur jag lägger upp bilder (har bara telefonen) men dom ser ut som vanliga pygmemöss, alla ser typ lika dana ut och är vitfärgade.

Upp till toppen
Annons: